اتصالات

چه سیم کارتی در دبی بخریم؟

برای خرید سیم کارت در دبی، می‌توانید به فروشگاه‌های ارائه دهنده خدمات مخابراتی مانند “Etisalat”، “du” و “Virgin Mobile” مراجعه کنید. در این فروشگاه‌ها، می‌توانید انواع سیم کارت‌های مختلف را با تعرفه‌های مختلف خریداری کنید.

سیم کارت دبی

شما می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف سیمکارت در فرودگاه برای خرید سیمکارت در دبی استفاده کنید. در فرودگاه بین‌المللی دبی، فروشگاه‌هایی وجود دارند که سیمکارت و دستگاه‌های تلفن همراه را برای فروش ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است که قیمت سیمکارت‌ها و پلن‌ها در فروشگاه‌های فرودگاه بعضاً بیشتر از قیمت‌های دیگر فروشگاه‌ها و دفاتر فروش شرکت‌های تلفن همراه است. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها و پلن‌های مختلف را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را برای خود پیدا کنید.

  1. (Etisalat): اتصالات، شرکت تلفن همراه داخلی دوبی است که از سال ۱۹۷۶ فعالیت خود را در دبی آغاز کرده است. اتصالات، پلن‌های مختلفی برای توریست‌ها و مقیمین در دبی ارائه می‌دهد و می‌توانید در دفاتر فروش و مراکز خدماتی آنها در سراسر شهر دیگر خدماتی مانند شارژ و خرید دستگاه‌های تلفن همراه را نیز ببینید.
  2. دو (du): دو نیز شرکت تلفن همراه داخلی دوبی است که در سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت کرده است. این شرکت همچنین پلن‌های مختلفی برای توریست‌ها و مقیمین در دبی ارائه می‌دهد و دفاتر فروش آنها در سراسر شهر وجود دارد.

همچنین، می‌توانید در فروشگاه‌های تلفن همراه و فروشگاه‌های بزرگ شبکه‌های مانند Carrefour، Lulu، و Virgin Megastore نیز سیمکارت خریداری کنید. این فروشگاه‌ها بیشتر در مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ شهر قرار دارند.

هنگام خرید سیمکارت، حتماً باید مدارک شناسایی معتبر (مانند پاسپورت یا id cart) را به همراه داشته باشید، زیرا برای خرید سیمکارت در دبی، شما باید هویت خود را تأیید کنید. همچنین، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، مقایسه پلن‌ها و قیمت‌های شرکت‌های مختلف را انجام دهید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

اتصالات

هزینه اینترنت همراه در دبی چقدر است

هزینه اینترنت همراه در دبی بستگی به شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت و پلنی که انتخاب می‌کنید دارد. برای مثال، شرکت دو، پلن‌های مختلفی با سرعت‌ها و حجم‌های مختلف ارائه می‌دهد. قیمت‌ها نیز بستگی به پلن انتخابی شما دارد.

در حالت کلی، هزینه اینترنت همراه در دبی معمولاً به دو شکل محاسبه می‌شود: یا بر اساس مصرف (pay-as-you-go) یا بر اساس پلن‌های مشخص با محدودیت حجم.

سیمکارت DU

برای مثال، پلن‌های اینترنت همراه شرکت دو در دبی از ۲۵ درهم به بالا برای حجم ۱ گیگابایت شروع می‌شوند. همچنین، پلن‌های براساس مصرف در هر مگابایت معمولاً چند سنت تا چند دلار هستند، و بسته به میزان مصرف شما، هزینه متفاوت خواهد بود.

لطفاً توجه داشته باشید که این قیمت‌ها فقط برای ارائه یک مثال هستند و هزینه‌های دقیق برای اینترنت همراه در دبی به شرکت ارائه دهنده و پلنی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *